Předmět podnikání: |
podílí se na posilování image regionu, na jeho prezentaci a propagaci ( vytvoření destinační identitty, internetová prezentace regionu, účast na výstavách a veletrzích, členství v národních oborových a profesních svazech apod.) vytváří strategie v oblasti turistických produktů s ohledem na vybrané cílové segmenty a podporu jejich vzniku, podílí se na jejich zpracování spolupracuje s CzechTourism zajišťuje fundraising rozvojových projektů lidských zdrojů, kvality aj. ( dotace, granty, sponzoring apod.) podporuje a zabezpečuje vzdělávání v oblasti cestovního ruchu podporuje výchovu místních obyvatel k cestovnímu ruchu sleduje rozvoj cestovního ruchu a jeho dopad na region ( analýza trhu, potřeb a požadavků návštěvníků, pozitivní i negativní dopady rozvoje cestovního ruchu ) uskutečňuje návštěvnický management stanovuje únosné zatížení území regionu pomocí indikátorů udržitelného rozvoje cestovního ruchu připravuje scénář krizového managementu ( pro případ živelných pohrom, teroristických útoků apod.) koordinuje spolupráci subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru v rámci regionu reprezentuje zájmy regionu na národní úrovni a zájmy cestovního ruchu v rámci regionu iniciuje rozvoj suprastruktury a infrastruktury cestovního ruchu v souladu s potřebami a požadavkami trhu zabezpečuje optimalizaci vlivu cestovního ruchu na region v zájmu zajištění udržitelné rovnováhy mezi ekonomickým užitkem a sociálně-kulturnímu náklady a náklady na životní prostředí podporuje maximalizaci uspokojení potřeb a požadavků návštěvníků regionu ( výzkum a prezentace výsledků ) podporuje zavádění moderních technologií do praxe podílí se na maximalizaci multiplikačního efektu cestovního ruchu v regionu koordinuje činnost turistických informačních center vytváří, spravuje a naplňuje regionální fond cestovního ruchu shromažďuje informace o turistic
podílí se na posilování image regionu, na jeho prezentaci a propagaci ( vytvoření destinační identitty, internetová prezentace regionu, účast na výstavách a veletrzích, členství v národních oborových a profesních svazech apod.)vytváří strategie v oblasti turistických produktů s ohledem na vybrané cílové segmenty a podporu jejich vzniku, podílí se na jejich zpracováníspolupracuje s CzechTourismzajišťuje fundraising rozvojových projektů lidských zdrojů, kvality aj. ( dotace, granty, sponzoring apod.)podporuje a zabezpečuje vzdělávání v oblasti cestovního ruchupodporuje výchovu místních obyvatel k cestovnímu ruchusleduje rozvoj cestovního ruchu a jeho dopad na region ( analýza trhu, potřeb a požadavků návštěvníků, pozitivní i negativní dopady rozvoje cestovního ruchu )uskutečňuje návštěvnický managementstanovuje únosné zatížení území regionu pomocí indikátorů udržitelného rozvoje cestovního ruchupřipravuje scénář krizového managementu ( pro případ živelných pohrom, teroristických útoků apod.)koordinuje spolupráci subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru v rámci regionureprezentuje zájmy regionu na národní úrovni a zájmy cestovního ruchu v rámci regionuiniciuje rozvoj suprastruktury a infrastruktury cestovního ruchu v souladu s potřebami a požadavkami trhuzabezpečuje optimalizaci vlivu cestovního ruchu na region v zájmu zajištění udržitelné rovnováhy mezi ekonomickým užitkem a sociálně-kulturnímu náklady a náklady na životní prostředípodporuje maximalizaci uspokojení potřeb a požadavků návštěvníků regionu ( výzkum a prezentace výsledků )podporuje zavádění moderních technologií do praxepodílí se na maximalizaci multiplikačního efektu cestovního ruchu v regionukoordinuje činnost turistických informačních centervytváří, spravuje a naplňuje regionální fond cestovního ruchushromažďuje informace o turistic
vytváří vizi rozvoje cestovního ruchu v regionu Poodří - Moravské Kravařsko v provázanosti kraje, na jejich území se region rozkládáve spolupráci s krajem se podílí na vytváření koncepce rozvoje cestovního ruchuformuluje strategii rozvoje cestovního ruchu v regionu včetně marketingové strategieformuluje akční program rozvoje cestovního ruchu v souladu se strategiívytváří pracovní skupiny v souladu se strategiíaktivizuje dobrovolníky a nevládní organizace ke spoluprácianalyzuje současnou situaci a identifikuje faktory rozvoje cestovního ruchu ( analýza vnitřních podmínek - silné a slabé stránky a vnějšího okolí - příležitosti a ohrožení regionu, segmentace trhu, výběr cílových segmentů, aktivizace marketingového mixu vzhledem k vybraným segmentům )
vytváří vizi rozvoje cestovního ruchu v regionu Poodří - Moravské Kravařsko v provázanosti kraje, na jejich území se region rozkládá ve spolupráci s krajem se podílí na vytváření koncepce rozvoje cestovního ruchu formuluje strategii rozvoje cestovního ruchu v regionu včetně marketingové strategie formuluje akční program rozvoje cestovního ruchu v souladu se strategií vytváří pracovní skupiny v souladu se strategií aktivizuje dobrovolníky a nevládní organizace ke spolupráci analyzuje současnou situaci a identifikuje faktory rozvoje cestovního ruchu ( analýza vnitřních podmínek - silné a slabé stránky a vnějšího okolí - příležitosti a ohrožení regionu, segmentace trhu, výběr cílových segmentů, aktivizace marketingového mixu v zhledem k vybraným segmentům )
|