Předmět podnikání: |
Poskytování obecně prospěšných služeb spočívajících v zajištění informovanosti odborné i laické veřejnosti ohledně zdravotní péče, vývoje v medicíně a možností ve využití nejnovějších poznatků lékařské vědy, zejména formou provozování informačních médií, vytváření podmínek ke zlepšení komunikace v otázkách vztahů pacientů a zdravotních pracovníků, zejména formou : a) provedení analýzy unformovanosti laické veřejnosti o konkrétním zdravotnickém zařízení, jeho kvalitě, případně specializaci, b) zajištění a vyhodnocení příčin případné malé či nedostatečné informovanosti, c) navržení opatření k odstranění přípčin malé či nedostatečné informovanosti včetně vypracování : i) pravidel komunikace zdravotnického zařízení směrem k pacientům a veřejnosti ii) pravid el komunikace pracovníků zdravotnického zařízení směrem k pacientům a veřejnosti iii) informačního systému zdravotnického zařízení směrem k pacientům iv) navržení souboru organizačních a technických opatření k nápravě v) zpracování informačních materiál ů ( tiskových, hlasových, zvukově-obrazových ) vi) poradenství a konzultační činnost při výrobě webových stránek zdravotnického zařízení, d) vypracování strategie a taktiky styku zdravotnického zařízení s veřejností s využitím poznatků sociologie a psych ologie, poskytování poradenských a konzultačních služeb v této oblasti, vypracování příslušných materiálů, e) zprostředkování odborných informací pro zdravotnická zařízení, včetně produktových rešerší, zprostředkování informací a kontaktů, f) zprostředkov ání zkušeností, informací a kontaktů mezi zdravotnickým zařízeními navzájem.
Poskytování obecně prospěšných služeb spočívajících v zajištění informovanosti odborné i laické veřejnosti ohledně zdravotní péče, vývoje v medicíně a možností ve využití nejnovějších poznatků lékařské vědy, zejména formou provozování informačních médií, vytváření podmínek ke zlepšení komunikace v otázkách vztahů pacientů a zdravotních pracovníků, zejména formou : a) provedení analýzy unformovanosti laické veřejnosti o konkrétním zdravotnickém zařízení, jeho kvalitě, případně specializaci, b) zajištění a vyhodnocení příčin případné malé či nedostatečné informovanosti, c) navržení opatření k odstranění přípčin malé či nedostatečné informovanosti včetně vypracování : i) pravidel komunikace zdravotnického zařízení směrem k pacientům a veřejnosti ii) pravidel komunikace pracovníků zdravotnického zařízení směrem k pacientům a veřejnosti iii) informačního systému zdravotnického zařízení směrem k pacientům iv) navržení souboru organizačních a technických opatření k nápravě v) zpracování informačních materiálů ( tiskových, hlasových, zvukově-obrazových ) vi) poradenství a konzultační činnost při výrobě webových stránek zdravotnického zařízení, d) vypracování strategie a taktiky styku zdravotnického zařízení s veřejností s využitím poznatků sociologie a psychologie, poskytování poradenských a konzultačních služeb v této oblasti, vypracování příslušných materiálů, e) zprostředkování odborných informací pro zdravotnická zařízení, včetně produktových rešerší, zprostředkování informací a kontaktů, f) zprostředkování zkušeností, informací a kontaktů mezi zdravotnickým zařízeními navzájem.
|