Předmět podnikání: |
koordinační, informační, prezentační a kulturně-organizační obecně prospěšné služby: - upozorňovat domácí i zahraniční cestovní ruch na Hradní stezku (Burgenstrasse) jako turistický produkt a podporovat, rozšiřovat a koordinovat lokální turistické služby jednotlivých členů včetně realizace nadregionálního, národního a mezinárodního turist ického marketingu koordinaci činnosti české části turistického produktu Hradní stezka (Burgenstrasse) včetně zajištění provozních záležitostí a jednání programové nabídky - spolupráci se subjekty v rámci tvorby turistických produktů a doplňkových turistických nabídek v regionech včetně podpory zahraniční spolupráce a subjektů se vztahem k danému turistickému produktu - pozitivní prezentaci turistického produktu včetně výstavní, veletržní a publikační činnosti a public relations - pořádání vzdělávacích akcí a seminářů, publikační, osvětová a poradenská činnost, zajišťování strategických marketingových plánů, metodické i praktické podpory a poradenství v oblasti průzkumu trhu cestovního ruchu - ochranu obrazu krajiny, sídel a jejich hodnot jako základního prostředku pro rozvoj turistického ruchu s vytvářením nových forem ekonomického využití produktu - aktivaci a podporu synergických a kooperačních procesů zajišťování a rozvoje služeb cestovního ruchu v rámci turistického produktu Hradní stezka na základě partnerství všech subjektů působících v cestovním ruchu - dlouhodobým využíváním marketingových nástrojů při rozvoji potenciálu cestovního ruchu vytvořit pozitivní identifikaci značky turistického produktu Hradní stezka (Burgenstrasse) jako dobrého obchodního jména významné mezinárodní turistické cesty s propa gací strategie trvale udržitelného rozvoje - reklamní činnost, pořádání workshopů, společenských akcí, zajištění tvorby, vydávání a distribuce propagačních
koordinační, informační, prezentační a kulturně-organizační obecně prospěšné služby:- upozorňovat domácí i zahraniční cestovní ruch na Hradní stezku (Burgenstrasse) jako turistický produkt a podporovat, rozšiřovat a koordinovat lokální turistické služby jednotlivých členů včetně realizace nadregionálního, národního a mezinárodního turistického marketingukoordinaci činnosti české části turistického produktu Hradní stezka (Burgenstrasse) včetně zajištění provozních záležitostí a jednání programové nabídky- spolupráci se subjekty v rámci tvorby turistických produktů a doplňkových turistických nabídek v regionech včetně podpory zahraniční spolupráce a subjektů se vztahem k danému turistickému produktu- pozitivní prezentaci turistického produktu včetně výstavní, veletržní a publikační činnosti a public relations- pořádání vzdělávacích akcí a seminářů, publikační, osvětová a poradenská činnost, zajišťování strategických marketingových plánů, metodické i praktické podpory a poradenství v oblasti průzkumu trhu cestovního ruchu- ochranu obrazu krajiny, sídel a jejich hodnot jako základního prostředku pro rozvoj turistického ruchu s vytvářením nových forem ekonomického využití produktu- aktivaci a podporu synergických a kooperačních procesů zajišťování a rozvoje služeb cestovního ruchu v rámci turistického produktu Hradní stezka na základě partnerství všech subjektů působících v cestovním ruchu- dlouhodobým využíváním marketingových nástrojů při rozvoji potenciálu cestovního ruchu vytvořit pozitivní identifikaci značky turistického produktu Hradní stezka (Burgenstrasse) jako dobrého obchodního jména významné mezinárodní turistické cesty s propagací strategie trvale udržitelného rozvoje- reklamní činnost, pořádání workshopů, společenských akcí, zajištění tvorby, vydávání a distribuce propagačních
|